om man inte har nått annat att komma med

När man vill fylla sina inlägg med bilder och lägger upp en på sin mat i brist på intressantare saker i livet.
 
Idag va ingen bra dag. Eller den var bra för jag levde lite kvar på mitt gårdagsnöje och allt kul jag haft. Dock vaknade jag upp med kännslan att jag önskar man kunde sova bort hela dagen och vakna upp utan bakfylla och mördbultat kropp. Men icke! En fet bula brevid tinningen av en bordskant, en öm rygg med ett intryckt märke i huden mest troligt av en stol i ryggen, och en skinka som knapt går att sitta på av ömhet förmodligen framkallad av att få vara kroppens landningsbana. Av dessa skador kan man ju dra en slutsatts av ett typ av fall, tillsammans med min så kramgoda, dansiga, hoppiga och ramlandes Linn. Skitkul hade vi iaf!
 
Tillbaka resan till London var inte den behagligaste heller, kunde inte sova, inte luta mig för smärtan i huvet och led av rumpont pga hårda flygstolar+rumpskada hela vägen. Väl i byhålan jag bor i var affärerna stängda, så fick mig en andledning att köpa tacos till kvällsmat, vilket då var det positiva med hemresan. Denna kväll har jag bara legat i sängen och skypat och bloggat och allt sånt som kräver ytters lite fysisk aktivitet. Tur de! Nu ska jag sova och fest bilder kommer imorgon eller dagen därpå. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0