everbeen

 
Idag var en dag där jag förväntade, trodde en sak som inte var så lätt som jag trodde. Jag skulle åka till skolan för att få hjälp med uppsatsen. Men det slutade med att jag åkte hem varken mätt, trotts mat, eller med mer kundskap. Jag fick alltså inte plats på listan trotts att jag var där 2 timmar innan, för andra suttit där längre. Under tiden jag väntat så åt jag lunch på mitt favoritställe i centrala London med Ylva. Ni tänker säkert, men gud blev hon mätt på det där, det är ju bara sallad och ost. Och en fruktsallad. Och nej, det blev jag inte. För det var bara salladsblad med getost smulad över, valnötter, och tre tunna äppelskivor. Det hölls sig ungefär 30 minuter sen var jag hungrig igen. Dock var den oerhört god! Imorgon kommer jag finaly hem, då blir det att fira min finas 20års dag. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0