something out of it

 
Igår efter skolan mötte jag Madde på Westfield gallerian, där jag introducerade henne till snog, och fick lov att bli min första också efter en månad och 2 veckors uppehåll. Sen skulle vi åka till mitt gammla boende och hämta lite mera grejer men när jag kom dit insåg jag att jag glömt dem nycklarna... Så det var bara att åka hem igen. Väl hemma gjorde jag varsin laxmacka till mig och madde och sen hade vi en mysig kväll och satt å prata mm. Dem har inte haft internet här så dem var överlyckliga när jag kunde dela mitt internett, poppis blev man! Dock är det fixat nu idag så nu har vi vanligt internet! Idag har varit min hemstudie dag, som började med en powerwalk längsmed Themsen river med Felica, sen var det lite slöeri med duschande osv, sen vid 14 gick vi till affären och köpte lite mat, bland annat slank det med nutella och digestive, som tillsammans med mörkchoklad ska bli cakepops till kvällens efterrätt. Inte det mäst hälsosamma men mysigt att göra och gott. Känner också att ÄNTLIGEN kan jag baka, och laga mat. Så underbart! Dock kommer nog matkostnaden gå upp i och med det. Den ständigt likadana inköpslistan av ägg, yoghurt, frukt och gröt kommer bytas ut till grönsaker, fisk och kyckling, quinoa, kvarg, ännu mer frukt osv. En mer normal kost ska skapas och det är jag lycklig för. Nu ska vi snart fortsätta bakandet, sen ska jag försöka få lite skola gjort. Är lite svårt när alla är hemma, för då är det lättare att umgår med dem än att stänga in sig på rummet för att plugga. Dock behövs det så ska ägna några timmar ikväll på det! Men nu, till bakande<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0