insta pics

1. Dröm bostadsområde vid Regent Park! En dag, då ska det stå L.Linder på postlådan där.... 2. När jag var ute och gick vid Regent part och gick in till Primrose Hill området, som förövrigt är rikemans område och känndis område, så hittade jag en butik som sålde Frozen Yoghurt så jag slog till på en bruk med det och köpte sedan lite färska blåbär och pistagenötter så va den söndagen räddad!! 3. Gick utanför dörren och förvånades över snön som låg på sopptunnan. Det var det värsta tänkte jag, jag som trodde det var Svergie vädret jag åkte ifrån och så kom det till London. Det roligaste är att det var typ 1 centimeter och det stannade knapt på marken utan blev bara vatten, och så sa läraren i skolan, - vi kan vänta in dem som inte kommit än i tio minuter med tanke på vädret... 4. Unnade mig lite mode tidningar. Köpte bland annat den som hete Kurv för 130 kronor och det värsta var att den var riktigt dålig. Snacka om att det sved! 5. Gårdagskvällen spenderades med en kopp te, en skål med frukt och en bok om skönhet! Fint surru! 6. Idag blev det lite sminkning efter smink lektionen så jag gjorde mig en liten egen shoot, i drop in studion, och lånade en najs kamera av skolan och tog lite bilder. Det blev en lite modern 20-tals inspirarad look för vi haft 20-tals tema på lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0