who soon at a home








Bilerna innomhus i olika rum ar exempel pa hur lagenheterna sag ut som vi kollade pa!
 
 
Nu ska vi snart aka till vart framtida boende. Sitter pa foretagets lanar dator och laddade upp bilder imorse pa min dator pa hotellet men internettet tog slut sa jag fick bara med mig nagra av bilderna. Vi har hafft fullt upp dessa dagar sa vi har vekligen inte hunnit med det sociala livet, och inte heller hunnit fotat sa mycket. Men lite bilder lagger jag upp iaf! Nu kommer vi inte bo i den lagenheten vi trodde senast vi skrev, for tydligen lag det i gettoomradet och dar ville man inte bo! Ist blir det i Acton vilket ar ett jatte bra omrade nara skolan och nara centrum for sa lagt pris och mycket trevligt omrade. Dock lite dyrt, emn tillrackligt billigt for att klara sig, plus att det rum vi fick hade jatte bra pris for det omradet, sa vi ar nojjda! Och lagenheten och rummet var validigt fint anda. Jag kan lagga upp bilder pa det sen! Snart ska jag forhoppningsvis till banken och fixa det, sen koper jag en ny telli, vilket kommer gora att jag kan blogga fran mobilen och INTAGRAMA ;) Vi ska somsakt till lagnheten nu och sa far vi se vad jag gor ikvall, Emma ska provjobba, vilket ar superkul for henne! Hon ska provjobba pa en pubb sa jag kommer fa spendera kvallen sjalv pa nagot satt!  Skriver och ladar upp bilder fran rummet sa fort jag kan! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0