Unnecessary




Roligare bilder har jag inte att dela med mig av just nu. Gårdagseftermiddagen blev en powerwalk promenad i Hyde Park idag igen. Då eftermiddagsol isf för mörket. Det var otroligt vackert och rogivande. Vi upptäckte ännu mer av parken som är helt otroligt fint. Påvägen hem köpte jag massa tråkiga men nödvändiga saker, som täcke t.ex. då jag sovit med filt innan, men nu blev det lite väl kallt. Matlådor blev det bland annat också, vilket jag kommer behöva när jag börjar skolan om jag inte vill slösa pengar i cafeterian! Vi köpte också en liten fin fruktskål, bunke, plast, femkronor, inte jätte fin ändå men bättre än att det ligger på bordet. Tydligen kan vi få betala böter om dem på agenturen kommer in och se att vi har saker ligger framme. Dem försöker tjäna pengar på oss i huset!!

Bilden på spenatsoppan var mest för att visa pappa att vi faktiskt äter varm mat också, och vi svälter inte ihjäl!!

Idag var jag föresten på incheckning på skolan. Det gick typ jätte fort så det var inte så spännande tyvär. Det var blandat med folk från olika klasser och det var typ så att man kom, checkade in och gick, på löpande band så fick ingen riktigt uppfattning om vilka jag skulle gå med. Fick också mitt student ID som jag kommer behöva ha för att komma in på skolan. Troligen börjar vi nästa vecka. Det är lite oklart men ska ta reda på det.

Efter incheckningen traskade jag runt på Oxford street och hade shopping ångest för jag vill bara handla så mycket fina kläder hela tiden. Men det funkar ju inte riktigt när man är fattig student. Däremot köpte jag två böcker, i lärande syfte, så jag blir bättre på engelska. The Hungergames böckerna. Två av tre. Så när jag gjort det gick jag till ett jätte mysigt café i Hyde Park precis vid vattnet och började läsa och lyssna på musik. Helt sjukt vacket är det i Hyde Park, speciellt när det är så fint väder. Vi får se cad vi gör ikväll. Förhoppningsvis ska vi turissta lite. Who knows though! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0