sweets

 
Förutom att jag har stressat runt idag, och slöat lite, så har vi åkte till Piccadilly Circus och kollat lite extra noggrant.Vi gick runt på lite smågator och hittade bla Monki och Beyond Retro och lite sånt smått. Det dryga med alla smågator är att jag inte kommer ha en blekaste aning om hur jag kom dit vi gick. Vi hittade sen också en biosalong som sålde Candy King lösgodis, sånt som vi har hemma, så vi köpte lite som färdkost för Sohos gator. Vi hittade också fler ställen där dem sålde lösgodis och naturgodis. Det är bra att veta vart det finns om man någon gång skulle behöva lite! Under kvällen gick vi runt i lite turistbutiker, gick på tog, gick runt i dem få kläd och skorbutikerna som var öppna, storsa runt mellan alla mysiga barer, gick ovilligt en sväng genom strippklubbarna, sen åkte vi hem. Så nu sitter vi här och klockan är 12 snart. Det är nog första gången vi är öppe såhär länge på denhär resan. Dock är det trotts allt lördag. Men nu säger jag godnatt! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0