slow sunday

Våran gata från hållplatsen!Vå tof Londons dubbelbuss till Westfield gallerian i Shephards bush.Gallarian var typ GIGANTISKT stor med bara massa typ GUCCI D&G butiker m.m.En jätte mysig vykortsaffär hadfe dem med vykort som var super roliga att läsa!!Skit söta hörlurar som jag MÅSTE köpa när minna går sönder. Jag ska ha kanninen!En jätte häftig bok som jag sjukt gärna vill ha!! Om pengarna räckertill blir det forhoppningsvis mitt nästa köp :)Avdelningen för modeböcker!
Efter att vi vart och storhandlat så blev det käka det gammla vanliga. Vi köpte btw avocadosar , 5 för 1 pund typ 11 kr.
 
Detta är verkligen en slö söndag. Troligen åker vi till hyde park och går lite. ´Sen slöar lite till. Känns btw som att min dator kommer krasha snart, bra tidpunkt..... /
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0