second day

Camden Market
Dem hade jätte mycket fint i secondhand butiker, tyvär kan det vara väldigt dyrt i London för att vara Second Hand. Men det var absolut kul att gå runt och kolla när Karro och A-K  shoppade!
Jätte snygga skinn Converse som jag önska jag hade!
GALNA DOJJOR SÄGER JAG BARA!!
Sen när vi åkte till ett område vid Covent Garden stationen för att leta upp lite smink affärer.
Det fanns en så sjukt cool gränd med husen i olika färger och knalliga färger och väggmålningar osv.
I Covent Garden
Utanför var det massa tält där dem sålde mat och fika och sånt.
Det blev en turist attraktion att åka dubbelbuss för Karro och A-K!
Hemma i rumemt hade vi en jätte mysig plockmiddag med frukt, ost, parma skinka, nötter och chips!


Fredagen blev en väl motionerad dag då vi gick runt en hel del! Först åkte vi till Camden där det var typ Camden Market. Det fanns även en hel del secondhand och småbutiker vi kiokade runt i. Sen åkte vi vidare till Covent Garden och letade först upp sminkbutiker och gick senare till självaste Covent Garden och kikade lite där inne där det var massa småbutiker och hantverkare. Utanför fylldes torgen med tält som innehöll matlagandes i olika former!

På eftermiddagen åkte vi hem och åt lunch, sen åkte vi iväg till Westfield gallerian till sent på kvällen. Påväg hem åkte vi till affären och köpte med oss kvälls mys. För mig som inte ätit så lyxig mat blev det gourme middag. Super duper mätta gick vi och la oss! /
 
(Haha, känner hur jag skriver som att jag liksom är med Karro och Anna-Karin på en weekend i London, fast det är så att jag bor här och dem är på en weekend här och jag bara råkar följa med i händelsen. Dock känns det skönt att få turista lite och känna mig som en nying här. Vilket jag är! Samtidigt som jag får känna mig som att jag bor här eftersom jag fått "bjudit hem" dem till mitt hem här i London. Så det känns också lite som min hem stad. Det är så kul att få visa runt det man tycker om för andra. Specielt för Karro och Anna-Karin för att det är så mysigt att hänga med dem! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0