one life, this life, it's beautyful

 
Sitter ensam i rummet för första gången. Hela två timmar ska jag vara ensam här! Emma är på provjobb och efter det ska vi mötas upp för att tursista lite. Jag hoppas verkligen på M&M's store. Men vi får se vart kvällen tar oss. Har iaf idag fixat bank till mig själv. Det skulle ju göra att jag kan fixa tellifon. Men på fredag kommer nya Iphone fem till butiken och då känns det mest värt att köpa den då! Får helt enkelt vänta ett tag till! Har inte så mycket kul att komma med än. Vi försöker skaffa oss nogon sorts normal vardag här om vi säger så! Trivs iaf väldigt bra i huset! Docka har man knapt träffat dem andra som bor här. Det är typ åtta rum tror jag. Så det är en hel del som bor här, trotts allt 3 våningar, men dem flesta sitter på sinna rum. Och det förstår jag för det är inte så mysigt i köket och vardagsrumet! Ska fixa mig lite mat och sen  ta mig någonstans och köpa lite välbehövliga saker. Eller nått. Jag ska iaf fördriva tiden. Btw är det väldrigt bra väder här! Jag har gått i kjol idag. Dock blir det kallt på kvällarna, men det gör inget, bara att sätta på dig lite mer kläder då! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0