Last one

Möttes upp av en jätte fin tack-present.
Vi gick till London eye.
Där hade dem matfestival.
Tog en liten fika.
Min fina present som innehöll lavendelblad.
Köpte med mig en liten bakelse till mig och Emma. Hon har legat hemma i allergisk reaktion så tänkte att hon behövde lite kärlek.

Idag träffade jag upp Karro och A-K igen för att gå runt och strosa lite. Dem skulle kolla på musikal klockan 14 så jag passade på att hänga dem sista timmarna med dem för dem åker hem imorgon. När jag mötte dem hade dem med sig en jätte fin tack present till mig som jag blev så himla glad för. Bara att dem hade tänkt på mig och vi hade innan nämn att det skulle vara bra att ha en sån här så man inte behöve tänka på att inte tända lampan och så. Och att det fanns dem med saker i som skulle vara bra för ögonen och avslappnande. Och så fick jag en sån! Så himla gulligt av dem!

Vi gick i alla fall sen ner till London Eye och kikade lite där det var mat marknad. Helt underbart gott allt såg ut och luktade. Det var alla möjliga rätter och bakelser och hade jag fått valt hade jag smakat typ en minibit av varje grej. Vi köpte med oss lite marräng och en bakelse i alla fall. Jag åt även min lunch där vilket blev en jätte stark shivapshishi shibata. Men god var den!

Innan dem skulle på musikalen avslutade vi med en kopp choklad! Det har varit super kul att får umgås med dem och få träffa lite andra människor och någon som man liksom känner sen förut. Det är Karro som jag känner sen innan men det har varit super kul att får lära känna Anna-Karin också för hon är en jätte mysig person! Tack ni för ett superduper bra umgänge!! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0