JOE & THE JUICE

 
Idag tog jag sovmorgon, som alla mornar förutom i onsdags. Slöade i sängen och läste tidning och bok. Känner vekligen hur jag har mycket att läsa nu. Runt 3 åkte jag till Oxford Circus och träffade upp Sheila, som går på samma skola som jag ska gå på. Vi tog en "fika" på ett jätte härligt juice ställe där dem gjorde juicer direkt av färsk frukt. Det fanns massvis med olika smaker och jag tog en med äpple, kiwi och nått mer. Efter vi suttit och pratat ett tag så mötte jag Emma och vi gick till Primarkt för att köpa lite småsaker, men det slutade med att vi gick där ifrån tomhänta. Tunnelbanan, som Emma ÄLSKAR att åka, tog vi hem. Köpte lite god frukt påväg hem och nu sitter vi nerbäddade vid datorerna. Jag ska nog fortsätta kolla på en film som jag bara hann se halvdant när jag var hemma i Svergie. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0