I heart London



Lite porträtt bilder från idag. Vi ställde klockan på 8.00 och sen trog vi till Westfield gallerian i Shephard's bush. Där sökte Emma jobb och jag försökte fixa tellefon. Men eftersom jag inte fått mitt bankomatkort än och inte kommer få det för ens på tisdag, så funkar det inte.... Får se hur jag löser det!! 

Nu ska vi försöka turista lite. Kanske åka till London Eye eller nått sånt. Har fått en riktig förkylning vilket suger... Kan inte andas genom näsan... Men vad gör det egentligen när man har den i London. Vädret är ganska fint. Det är sol och det blåser så det är inte så varmt och det kommer ibland lite duggregn måln. Värre än så är det inte men gissar att det inte kommer vara läge till. Kanske ska köpa ett parraply för säkerhetens skull! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0