ealing common

Vår gata från ett annat håll!

Vår hållplats där vi bor, Piccadilly line och District line går dit!Den här trappan möttes vi av igår när vi ksulle powerwalka i Hyde park. Och med träningskläderna på var det ju bara att börja spinga uppför! Sista stegen var smärta av mjölksyra kan jag säga!!Tre riktiga London symboler - Flaggan, telefontjosk och röd bubbelbuss. Det är London!!På väg till Emmas ett jobbmöte gick vi igenom ett sjukt mysigt område, typ som gammla stan.

Bara typ 50 meter från vårt boende fins en turkisk affär som sålde sjukt mycket nötter. Så vi passade på att köpa hem. Det på bilden var bara till mig! Mina ÄLSKADE saltade mandlar fanns också, jag blev överlycklig! Fuck svenskt godis!
Idag blev en lung dag men ändå ganska hurtig. Vi fixade oss och åkte till Emmas ett jobb möte. Sen var vi helt slut av någon andledning så vi åkte tillbaka till huset och käkade lite lunch och chillade lite. Sen runt sex bytte vi från mjukiskläder till vanliga kläder och tog bussen till köpcentrat i Shephard's bush. Nu gick vi faktiskt in i butikerna och kollade, och vi typ dog av hur mycket fina väskor och skor det fanns. Dem hade också jätte mycket typ små shoppar med olika fika, typ lösgodis, italienska glass, cupcakes, bullar, choklad, m.m. Dessutom är det verkligen GIGANTISKT. Man går vilse fast man kollar kartan!

Nu ska vi snart sova, för imorogn ska vi till shoppingcentrat igen. Emma ska bla söka jobb och jag ska strosa runt lite. Hörs sen! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0