24

 
 Idag vaknade jag efter att jag sovit 11 timmar. Vi går typ och lägger oss vi 10 och ändå vaknar jag nio, vilket är 11 timmar. Det har hänt flera gånger trotts att jag inte gjort något som ansträngt mig överdrivet mycket. När jag ätit och så, tog jag på mig träningskläderna och tog tunnelbanan till Hyde Park för att träna. Sprang upp för den överdrivet jobbiga trappan som en liten spark i arshlet, sen sprang jag ett tag, tsm med extremt många andra springare. Det är även jätte många som går ut och går med sina hundar, och lössläppta. Det skulle jag aldrig våga!
 
På hemvägen gick jag förbi mataffären och köpte RIKTIG mat för en gång skull. Lyxade till det så att jag skulle kunna äta hemmagjord hamburgare och majskolv ikväll, vilket jag har gjort och det kommer jag leva länge på för det var otroligt gott. JAg börjar defernitiv sakna hemma maten!

Mot eftermiddagen åkte jag till Westfield gallerian idag igen och skulle försöka fixa en tellifon. När jag kom dig så trodde jag att jag hade påbörjat en riktig tur dag, men det visade sig bli tvärt om. Det är nämnligen så att jag inte kan få nå abonemang här i London, för ens jag bott här i 3 månader, och har bevis på att jag kan betala räkningar i tid. Helt åt helvete!! Ska jag köpa en ny telli måste jag köpa den från början, obunden, och sen köpa ett typ kontantkort till. Eller vänta tre månader och skriva på ett 24 månaders kontrakt vilket kommer betyda att om jag åker hem när jag slutar skolan 2014, så kommer jag ha mer än ett halvårs mobil kontrakt att betal, vilket blir ca 400 i månaden för något jag inte använder. Det suger! Det roliga var att jag gick runt till typ alla olika mobilabonemangs försäljare, och det funkade inte på någon...

Frustrerad blev jag och den kännslan fick jag gå runt med ett tag. När jag träffade Emma efteråt gick vi runt och kollade i alla butiker som jag önskar jag hade råd att handla kläder i. Det är inte dyrt men man shoppar gärna inte onödiga saker med lånade studie pengar.
 
Imorgon är det helg och jag ska försöka hitta på något kul då medans Emma jag nyttiga jobb saker. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0