to make a good man turn bad

Nu sitter jag tandborstad och klar i sängen, bara toaletbesöket kvar så jag inte vaknar mitt i natten av jag kirrar på mig, vilket jag har kännt att jag nästan varit påväg att göra några gånger!!

Idag hade vi makeup och hår i skolan och vi fick allt vårt smink och alla våra hårgrejer vi ska ha. Det blev EN HEL DEL och jag hade det väldigt bökigt att komma på bussen vill jag lova! I skolan gick vi igenom lite ansiktsvård på förmiddagen och lite enkel föning på eftermiddagen. Det känns superduper kul at får börja hålla på med sånt jag tycker är kul och få lära mig massa nya saker.

Imorgon är det en kort skoldag, vilket känns skönt, så länge det inte blir för kul för då vill man inte sluta. Men har inte så mycket bilder att komma med tyvär. Kan visa min uppgift jag gjorde idag till imorgon, imorgon! Men nu måste jag sova. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0