Päron i London

 Mamma och pappa skulle vara i Westfield gallerina i typ 2.5 timme tills jag slutatde, och pappa tänkte "men jahap, vad ska vi göra där i 2.5 timmar?!". När jag mötte upp dem sen så hade dem bara lykats gå in i två affärer och där fastnade dem. Pappa shoppade och hans fina jacka fick vi höra om dag in och dag ut demhär dagarna ;) haha!
Jag shoppade lite på rea på River Island.
 
Sen åkte vi till Camden Town på kvällen som dock hade hunnit stänga det mesta.
Sen gick vi på en jätte mysig typ fisk resturang i Camden Town
Jag åt en vi fisk som inte var supersmak rik. Mammas och pappas däremot vad jättegoda! Såklart...
Så drack vi jätte goda kaffe drinkar
Och åt goda efterätter. Förutom min då som var den choklad grejen, som var torr och smakade inte mycket. Men mammas och pappas var jätte goda!!! Såklart....
Dagen efter åkte vi och köpte biljetter till The Lion King. När vi stod ute och väntade på att få komma in så passade vi på att ta lite fina bilder i morgon solen! ;)
Innan musikalen åt vi på en resturang i Covent Garden. Den godaste pizzan alla vi tre någonsin ätit!!!
Till kvällen åkte vi till Piccadilly Circus och gick runt lite, sen gick vi till en pubb och åt mat och drack lite gott!
Morgonen därpå började vi med Hyde Park där vårblommorna hade börjat blomma?
Fågeln har röd och gul näbb med knallgröna fötter!
Jag smalt!!!
På kvällen hade vi "Taco kväll" på ett texmex ställe. Super gott! Dock var det med ris men ändå jätte gott. Tyvär var det inte lika mysigt som våra taco kvällar hemma!
 
Har haft så himmla underbara dagar med mina päron. Jag har saknat dem sååååååå mycket och det har varit så skönt att ha dem här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0