Nothing much

Jag åt lyckmiddag i form av en Laxsallad med feta och bacon.
Insidan på min skolskrivbok. Jag satte min första uppgift i min skrivbok som ett litet minne. Det var den där vi skulle göra ett självporträtt på valfritt vis. Jag valde att rita ett symboliskt självporträtt, som inte ska se ut som jag utan bara utrycka vissa delar av mig.
Nya nagelack, 10kronor styck, skitbra!
 
Dessa bilder är dem ända jag har att bjuda på för idag.

Jag hade min första riktiga skoldag idag. Den bestod ungerfär av en introduktion av vår kommande uppsatts som vi ska jobba med i åtta veckor, alltså denhär terminen. Den ska handla om en del av en författares text - "The camera's rendering of reality must hide more than i discloses". Det kommer blir en väldigt tuff uppsatts men abslout jätte rolig. Jag har det lite svårt med språket på lektionerna för det används så kompliserade ord men jag kommer ju lära mig!!

Efter skolan åkte jag och Emma och betalade första räkningen på boendet, så skönt!! Sen åkte vi hem och jagade lyxmiddag till mig själv!! Inte varje dag man äter riktig mat, men dock köpte jag all mat på rea eller specialpris så jag var ändå ekonomisk!!

Imorgon har jag jobba självständigt dag så då ska jag börja med uppsatsen och spåna på lite ideer. Sen ska jag ner till stan och träffa Laura för att köpa väska och nessesärer till smink och hår grejerna!

Ikväll blir det sista slappkvällen än på ett tag!! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0