needed

 
Idag har varit en onödig men nödvändig dag. Jag gick och la mig 21 igår och sov till 11 idag. Skööönt att få sova ut för jag vad dödstrött igår. Resten av dagen har jag åkt till stan och köpt nödvändiga grejer på primarkt. Tex ett par tofflor som jag kan ha medans jag tvättar dem andra. En plånbok för jag inte har någon. Handukar som jag kan använda medan dem andra tvättas (vi har ingen torktummlare så det tar jätte lång tid för grejer att torka). Lakan som jag kan ha när jag tvättar de andra. Till sist neccesärer och små saker som behövs i och till min sminväska. Nu måste jag abra köpa en resväska att ha det i, men det är svårt att hitta någon bra som inte är svindyr, så sålänge kör jag på den jag kom hit med!

Ikväll har jag inprincip bara ätit och plockat i allt mitt smink i väskorna och sånt. Imorgon har jag pluggdag hela dagen! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0