bambpapamp

Jag har verkligen inga bilder att lägga upp så det får bli på gårdagens lyxmat i stället!!

Igår hade vi en lektion med intro i photo och ljus, vilket var ungefär att lära sig hur en systenkamera funkade, och det kan jag ju redan så det var inte så givande för mig.

Klockan fyra åkte jag tillbaka till Lime Grove skolan och där hade några av våra klasser som kommer behöva jobba tillsammans, vi speed dating för att lära känna varanda och veta lite vem som gör vad och typ ta kontaktuppgiffterna så att tex fotograferna kan höra av sig när dem behöver en mua. Vi makeup artister är 40 i vår klass medands det finns två klasser med 60 fotografer i. Så vi är eftertracktade!!

Idag har vi make-up och hår, vilket blir super kul. Förhoppningsvis kan jag ta lite bilder! Sen kommer mamma och pappa hit, har längtat såååå!!! Nu - frukost. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0