a was at a café once



Igår efter skolan åkte jag in till centrala London och tog en fika med Sabina på det mysiga cafet jag var på när Karro och A-K var här. Det var supertrevligt i alla fall!

När jag kom hem sen satte jag på mig mjukiskläderna och burrade in mig i rummet för det spöregnade. När Emma sen kom hem från jobbet följde vi med några av våra få trevliga flatmades till pubben nere på gatan, satt där och drack Shandys, vilket är öl blandat med lemonade vilket jag aldrig druckit förut men Emma älskar det och jag tyckte det var väldigt gott as well. Emma skulle upp och jobba så hon gick hem ganska tidigt men jag stannade kvar och vi gick vidare till en live musik pub på gatan och en med pub club där man kunde köpa drinkar och det var lite med dansmusik. Hade en supertrevlig kväll och det känndes vettigt att njuta av helgen!

Nu ligger jag i sängen, superhungrig så ska nog pallra mig ner och göra frukost. Något som är väldigt kul här i London är att inatt, när jag gick och la mig, spöregnade det. Nu när jag vaknar är det strålande sol och knapt några moln! Ska se till att plugga lite idag, sen eventullt följa med några av the flatmates till Camden. Jag har dock inte bestämt mig då jag har en hel del att göra. Det är trotts allt jätte fint väder så det känns ju som att jag hälst inte sitter inne hela dagen! Jag får se helt enkelt!! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0