a glowing white rose

Idag har varit en riktig mys ligga i sängen dag. Jag har legat i sängen hela dagen förutom när jag gick affären på endra sida gatan och när jag jog bussen 2 hållplatser till affären nu i kväll. Det låter inte riktigt som jag för jag brukar inte jätteofta vara slö men man vänjer sig vid det när man legat inne hela dagen. Dock har jag gjort nytta! Har föresten tvättat kläder också, så vårt rum ser ut som ett tork ställ! Men i alla fall. Jag har legat i sängen och läst i-D tidning som är en modetidning som handlade om förebilder detta nummer och det var många delar av text som var väl värt att läsa dem. Så reflekterade jag över vissa saker som sas och vissa grejer kan jag använda till min uppsatts och min sketchbook som ska göras!

Jag har ni senaste timmen skrivit dagbok och tänt det ljus jag fick av älskade Linn när jag åkte. Det är super fint! Det är en vit ros som ändrar färg. Nu ska jag sova för imorgon har jag en lång dag framför mig. Vi börjar 9 och slutar sju. Lååååång dag! /
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0