todays shoot



Bilder från dagens plåtning! Det var galet bra och precis som  jag hade förestält mig. Det var till mitt project så jag vad den som årdnade och bestämde location, stil, etc. Vilket jag tycker är hur kul som helst! Är jätte nöjd med allt och det verkade som att bilderna blev jätte bra också. Idag var jag lycklig! Som dem flesta dagarna när jag får hålla på med sånt jag älskar. Demhär bilderna är till mitt skolprject och det finns en hel historia bakom resultated av min creaktion men det orkar jag inte gå igenom, det är det jag get till läranda bara! Imorgon är det smink lektion och hår lektion som gäller, sen ska jag träffa Rebeccas kompisar Maja, Sara och Ellen som är här i London på weekend. Ska bli super trevlig! Nu ska jag äta för har inte ätit något sen fozen yoghurt lunchen, men glömmer liksom bort när man har så kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0