some pics

Lite olika bilder, väldigt avlånga av någon anledning också!!
Emmas födelsedag och hon fick frukost på sängen av mig och en julkopp med tee!
Jul belysningen är uppe på oxford street, men med väldigt konstiga budskap!! Pizza liksom?
Igår var jag med en svensk tjej som heter Carmen och går samma linje som mig fast andra året på hennes fotografering och assade lite, super kul var det!!
Efter skolan tog jag med Laura och introducerade henne till en av mina favorit "rätter". Frozen youghurt, finns i både helt naturell, mörk choklad, grönt tee, mango och mandarin. Sjukt gott, min lyxfavori är mango, men vardagsfavoriten är grönt te som jag prövade igår, och annars den naturella, sen finns det massa olika frukter och toppingar att välja mella, som både är nyttiga och vissa kakor och sånt också. Jag tar alltid jordgub och pistage.


Ikväll ska jag plugga, skypa med mina saknade vänner, dusha och sova, för imorgon har jag min första riktiga photoshoot! yey!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0