Shoot and movie

 
Gårdagen i bilder!!

Först hade jag eb plåtning för en tjej som läser stylist linje. Till plåtningen var det en riktig Van från typ 70-talet som var as cool. Sån man bara ser på film, inte faskitkst får åka i. Sen åkte jag till Westfield gallerian och fixade lite mobil abonemang. Där var det proppat med folk och mycket juldekoration i skyldfönstrerna. Där ifrån skyndade jag mig ttill Leicester Square och mötte Lille för att gå på Twilight. Dem sålde Ben & Jerry's och korv med bröd på bion, och det var halt nomalt! Amanda skulle älska det, att dem har glass! ;) Filmen var superbra. Specielt slutet men ibörjan satt jag mest å skratta för det var ganska animerat, vilket såg lite roligt ut! Efter filmen gick vi till en as shyst bar i Soho. Inte nå fancy, bara chill! Me like!! Efter en drink avslutades kvällen och vi åkte hem, och idag är det sista dagen innan vi ska lämna in uppsattsen, vilket är imorgon alltså. WORK WORK WORK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0