senaste dagarna

 
Jag och Emma var och åt på en pub i fredags! Lasange blev det för min del!
I Lördags träffade jag den svenska tjejen Carmen och hennes kille. Vi gick till Scandinavien kitchen och fixa. Det blev köttbulle macka och laxmacka för min del. Och julmust såklart!
Där köpte jag ett norskt godig som min syster Emma alltid brukade ta med hem till oss när hon bodde i nogre. Nu gör hon ju inte längra det, så det blir kanske jag som får ta hem det från London ist!
Och tomte skumm såklart!
På kvällen åkte jag hem till Lille och åt, innan vi sen gick ut!
Föreberedde choklad jordgubbar till fylle mat efter krogen!
Btw so bodde hon super fint! Typ som en normal fin lägenhet hemma men om man ska tänkta att hon bor i London så är den super fin.
Först gick vi till en pub som låg på hennes gata och tog en drink och vin.
Sen gick vi ut!
Fylle mat, även om vi inte var så särskilt fulla!
På söndagen åkte vi till Brick Lande, och satt oss på ett cafe som heter Fika och är svenskt!
Tog kladdkaka och varm choklad! Tanken var att vi skulle dela, men Lille gillade inte kladdkakan... Det som är så gott!!
Hemma hade jag en skumtomte som låg och väntade på mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0