jag vet vem jag är när jag är hos dig



Idag har vi lämat in vårat arbete i form av uppsatts och "visual journal". KLockan tjugio i 10 var det klart och vi fick åka hem igen. Så jag åkte hem och skypade med min saknade vänn, som det inte är så längt kvar tills innsn vi ses! Sen sov jag i två timmar, vaknade promt upp och började plugga. Tio minuter innan Boots stängde var jag där och skrev ut alla bilder till den andra "visual journal"en och gick sen till subway och köpte mat att ta hem. 15 minuters lungn och ro hade jag medans jag åt. Lyssnade på Lisa Ekdhal och tände ljus. Nu har jag precis skypad med mamma och pappa samtidigt som jag suttit och klipps bilder. Ska fortsätta ett tag till, sen ska jag gå och sova. Emma är hos sin kille så ikväll sover jag själv, vilket inte händer ofta!! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0