images

När man får för sig att tvätta allt på samma gång blir rummet ett torkställ
Solnedgång från unis fönster
Bevis på en allt för regnig och blåsig dag
Ice skateing i Westfield
En snog  som vanligt. Firade att vi lämnat in projectet med Lille. Btw betyder Snog tydligen hångla, likte kontigt namn på en frozen yoghurt.
Satte upp lite kvarblivna bilder från mitt project som en inspirations tavla på garderoben
Har missat så många avsnitt av serier jag följer så nu när jag inte har plugg var det dags att ta igen. Till det köpte jag torkade morötter, rödbetor, äpplen och mango. Mumma!
Dagen avslutades med käk på pubben med Marc.
 
De ända jag har att bjuda på nu för tiden är mobil bilder med inte så bra kvalitet. Men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0