if you want the rainbow, you need to put up with the rain

Den sista bilden är en exeplarisk bild på hur vädret i London är. Ena studen regn och andra sol! Inom 20 minuter gick det från stålande sol till spöregn till stålande sol....
 
Har haft skola idag, halva dagen sen inte gjort så mycket försökt plugga, samtidigt som jag försökt slapna av och inte stressa upp mig över det men jag är JÄTTE stressad inombords. Sånhär långvarig stress, som jag har sjukt svårt att hantera. Plus det har jag jätte mycket hemlängtan. Kanske just för att jag är så stressad över skolan, men det är ganska tuft. Det är bara en månad kvar snart tills jag åker hem plus att jag dagarna innan kommer ha mina underbara bästa vänner hos mig. Så på måndag är det två veckor kvar tills allt ska lämnas in, och man har knapt hunnit börja än... Den andra kreativa delen går jätte bra i stället, jag har gjort upp hela planen för fotograferingen osv, så det är skönt men såfort jag börjar med uppsatts delen så blir jag typ tom innombords.

Nu ska jag sova och imorgon ska jag vara bestämd och se till att verkligen få saker gjort. Nu har jag det skriftligt så nu måste jag göra det. Imorgon ska jag skriva om hur mycket jag fått gjort, okej?! Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0