tricks of the trade


1. Dagens hälsolunch (Stekta grönsaker, stekt ägg, skinka och bacon, soltorkadetomatersmaksatt kvarg) 2. Dagens vardagslyx. Favorit chokladen och en kopp kaffe!!! 3. Dagens pina, religonprovsplugg, ska sitta till på fredag...


Efter en dag av engelska nationella prov med extrem huvudverk åkte jag tidigt hem för att ta det lungt. Köpte med mig favoritchokladen och föreställde migsjälv den godheten, en soffa, och ett gammalt avsnitt av oth. Nu sitter jag här någon timme senare och gör detta! Har också klämt in att laga god lunch och faktiskt plugga lite. Min rast fick på oth avsnittet på tv och efter det kör jag igen. Jag har nämligen prov på fredag och ska kunna allt. två kappitel är det också, både buddism och hinduism... Imorgon är jag dock ledig så om jag inte hinner idag så får jag fortsätta imorgon. Jag hoppas dock på att bli färdig innan så jag kan åka till stockholm och leda studentklänning. Har ingen aning om vad jag är ute efter. Jag och klänning är inte ett, specielt inte fin klänningar så jag blir väldigt kräsen. Kanske hinner jag måla lite på min påbörjade teckning också. Det håller mig lite mer inspirertad, men jag måste erkänna att stressen över att bli färdig dödar min kreativitet och inspiration till att ens börja måla. Men vet att det känns bättre efteråt, när man blir klar och nför göra det man tycker är kul. Inte mycket kvar nu! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0