right before prom



Baldagen var igår. Det började med att jag åkte till Stockholm och fixade mitt hår hoss Karro på praktisken. Det blev jätte bra och jag var as nöjd. Frisyren passade verkligen klänningen och stilen på den och frisyren var inte särskilt "balig" vilket jag verkligen gillade. Åkte sen hem till Alex i klassen och fixade mig tillsammans med Jessica i klassen och Camilla från parallelklassen. Sminkade mig, fixade Jessicas och Alex hår, vi åt lite små plock och klädde oss i våra fina balklänningar. Sedan tog vi oss till Stadshotellet där balen var och vi tog massa kort. Väl inne på balen tog jag inte med kameran, men det var jätte fint upplagt och jätte bra engagemang av alla. Resen av kvällen åt vi tre rätters, drack vin och shottade, dansade tills min freebra tuttar rasade, skakade rumpor och de med högklackade skot sprang runt barfota i fina klänningar, å till sist dansade vi galet hela kvällen. Höjdpunkten på dansgolvet var när dem spelade Kom igen Lena!!! Hade en galet rolig kväll iaf, tack för det alla kära vänner och även de inte kära vännerna, för den goda stämmningen. /

Karros hemsida - http://www.karolinadanielson.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0