no voice



Har egentligen diplomeringsprov idag, men är hemma och är sjuk. Hade inte klarat av hel HELDAG med massa hårprov som bara skulle matas på en. Hade för det första inte orkat konsentrerat mig hela tiden då jag känner mig helt slut, också att jag hade inte orkat i musklerna att stå upp hela dagen och flänga runt och göra massa uppsättningar, för det andra blir man inte direkt friskare av stress så det hade bliivt tusen gånger värre, och vill helst vara frisk till imrgon då vi ska fira Rebecca och gå ut men jag är osäker på hur det kommer bli, får se, kan kanske vara med på middagen iaf! För det tredje har jag INGEN absolut INGEN röst... Man hör mig inte när jag ska prata. Försökte prata med mamma imorse medan hon höll på med något och hon hörde inte, fick lov att gå till henne och typ göra shester att jag ville försöka prata. Det började redan igår på morgonen, då var jag lite små hes, men efter en dag med massa prat, kunde jag knapt prata på middagen. Fick där med lov att visa att jag skulle prata och att vara med i en diskution gick ju inte för jag blev ju totalt överröstad. Idag när jag vaknade var det ännu värre, kan inte ens viska typ.... Måste vara tyst så mycket det går så mina stämband får vila(googlade det). Det stod också att man skulle dricka mycket varmt och honung, så har druckit 3 stora koppar tee, och fler kommer det bli. Kommer bli kisnödigt ett antal gånger!!!!

Ikväll åker jag nog in till marknade en snabbig och bara går och strosar lite med lin i en tmme eller så. Får proppa i mig ipren så orkar jag nog, vill så åka dit och kolla och kan inte någon annan dag. Jag får ha sms samtal med Linn medan vi går där, haha. Nu ska jag försökaa vila och sen kanske plugga lite. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0