Macarones



Gårdagens sysselsättning. Efter en full dag med diplomeringar idag igen, gick jag hem och gav mig på macarons. Det är passionsfrukt, choklar-saltkola, och choklad-laktris smak på dem. Fick bakboken av Rebecca när jag fyllode, och innan har jag inte kunnat baka då syrran är nötalergiker men nu har hon flyttat så då passade jag på. Dessa sötsaker ska doneras till min praktikplats som en avskedningspresent och avskednings fika. Det är nämligen sista praktikdagen. Känns.... vet faktiskt inte hur det känns, jag vet att jag kommer komma tillbaka och ha kontakten så jag är liksom inte sorgsen, känns mer konsigt att man inte kommer vara där så ofta. Får se hur det går. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0