feeling the sickness



Nu dumpar jag datorn och mitt kultur och stilhistoria arbete. Det ända jag är kvar är bilder till hälften av arbetet. Det får fort att göra imorgon. Jag har för det första haft en jätte stressig dag med diplomerings prov, sen när jag kom hem kände jag mig lite slut. Nu, ligger jag i sängen och önskar med hela mitt hjärta att jag inte vaknar upp med ännu mer halsont och feber. Känns som det kommer braka ut bara för att jag inte vill det. Men tog mig ansvaret att nu välja vilja ist för att sitta och göra klart bilderna till sent. Ska bädda ner mig till Georgia rule på trean som jag sätt förut, som är VÄLDIGT bra faktiskt, tippsar! Imorgon är det en ny dag med prov, jag ska köra stenhårt och göra det bästa av den pressade situationen.... Jag håller hoppet på -What doesn't kill you makes you stronger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0