packing for London

Nu är det nära! Håller just på att packa ihopp mina grejer i resväskan och checka av allt från checklistan! 15.12 går flyget till london och då tar jag med mig mina fina vänner Linn och Rebecca. Imorogn klockan 13.00 är det intervju som gäller och sen tar vi två en extra dag till shopping och kul. Onsdag går flyget hem! Ska bli stört kul och kan inte fatta att det redan gått 2 veckor sen jag fick inbjudan, fort som FAN går det! Fortsätter packa nu så jag inte blir sen, har förhoppningsvis massa roliga bilder att visa när jag kommer hem, men vi vet ju hur det brukar bli, det tar ett år innan dem är uppe. Jaja, vi låter tiden avgöra:) /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0