Studenten



Min student var helt fantastisk. Champangefrukosten, brunchen på skolan, utspringet, FLAKET!!!!!, mottagningen, förfesten, tabasco, bmb festen, allt var sjuk bra!!

Hade först en jätte trevlig champangefrukost, sen to vi oss till skolan där vi fick brunch och dem delade ut betygen. Undertiden kom nervositeten i magen då man började se hur alla släcktingar kom och flaken stod på plats. När vi stälde upp oss för utspring sen kunde jag inte stå still. Jag stod och röck i benen av nerfositet och förväntan, alla var sjukt taggade! Sen var det vår tur.... HVS shalalalala, HVS shalalalalala!!!!!! Fyfan vilken kännsla, vi var inte många klasser som sprang ut, men när väl våran klass spang och sjöng och folk stor runtom, då jäklar blev det studentstömning. Då hade man tagit studenten då!

Utanför mötte vi upp familj som vanligt, och tog kort m.m. Flaket var redo så vi hoppa på och sen körde vi, ingen återvändo. Det roliga var att vi åkte redan kvart över elva, och många skolor springer ut typ tolv, så vagnarna från våran skola var ju först att köra så vi han typ fyra varv innan det började bli smockat med vagnar, och då hann vi typ två till. Sjuk kul var det!! Som bästa utgången på ett flak i solen med människor som är awesome. Vi hade en skit duktig DJ också så det blev ett jäkla drag och vi dansade ständigt. Det var så kul också för gammla gubbar och tanter gick förbi och togvinkade och började dansa, så stämningen runtom var ju också helt otrolig. Bara tanken av att jag var i den situation som jag alltid bara skådat från utsidan, gjorde mig 1000 gånger mer peppad. Nu var liksom vi dem som alla kollade på, som alla tänke oj va fulla och oj vad dem dansar och skriker, men man kan inte få kännslan utifrån som det var på flaket, fyfan va bra det var!!!!

Slut i kroppen som tusan var jag när jag åkte hem, för att inte tala om hur lortig och dammig jag var av gruset som flögupp på flaket. Min mössa klarade sig riktigt bra dock!!! Hemma möttes jag av mina fantastiska släcktingar och familj, och Mia och Eric. Jag är galet lyckligt lottade som har så underbara släcktingar, det kommer jag aldrig ta för givet.

Vi åt massa mat och pratade och fikade och öppnade paket, och småttingarna sprang i vattenspridaren medans vi andra kollade på och fashinerades över hur barn tänker. Runt fem hoppade jag in i dushen och dushade mig helt och hållet, gjorde om smink och fixade om håret. Sen åkte jag in till stan igen för att förfesta hos Anna, sen dra till tabasco och ta en drink med klassen och tillsist BMB-festen där det var smockat med studentmössor.

Tack för en fantastisk dag alla som medverkat. Ni gjorde den värd att uppleva!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0