studentpresent av underbaraste!



Efter dagens startande powerwalk kom Linn hem till mig, åt lite rester och så hade vi present byte. Vi var på morsdag nere på mässingsbruket och kollade på morsdagspresent. Då såg jag detta glas och komenterade hur fashinerad jag var över hur snyggt det var. När jag nu öppna min present i dag så låg glaset i det. Blev galet glad för jag tycker det är sjukt coolt och snyggt, jag ska bevara det väl! Tack så mycket älskade vänn <3

Av mig fick hon dessa fyra skålar:

Bild tagen från hennes blogg.

Tycker själv dem är sjukt fina, och vet att linn tycker det med för vi såg dem tsm på marknaden. Dem är handgjorda av kokosnötskal och äggskal. Här är deras webb sida, det gick tydligen att beställa dem också : http://www.caruso.se/skalar-av-kokosnot-c-205-1.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0