new baby camera



WIHOOO vad jag är exalterad!!!! Har nyss varit och köpt mig en ny kamera för mina studentpengar. Det är en kamera som kan filma, vilket inte min gammla kan, pluss att objektivet är ett 18-135 mm så det kan både ta någorlunda vidvinkel och vardagsbilder, pluss att det kan zooma. Det var också ett objektiv med stabilisator och metall gängar vilket är prima bra! Sitter och sneglar på batteriladdaren varje minut ihopp om att bateriet ska ha laddat färdigt. Mitt andra kamerahus ska jag sälja om någon själ är interesserad. Anledningen till att jag köpte ett nytt kamera hus också är för att man kan filma med det, och det vill jag kunna! Ska bli så kul att får använda nya kameran, och förhoppningsvis håller objektivet bättra än det förra, (tack vare att jag tappade det i backen;) Perfekt tajming att jag köpta ny kamera nu också, för jag älskar att fota på sommaren. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0