middag med kär vänn


Idag var mitt jobb snält att ge oss ledigt, för att det var dagen för midsommar. Passade på att göra halkan idag också. Men igår däremot, så lygade jag till onsdagen med min fina vänn Rebecca. Vi träffades på stan och åkte hem till mig, handlade mat, grillade, åt efterrätt (galet gor vad den, digistivekex med halllon och lemon curd med turkiskt yoghurt, muuummma), jag fick en studentpresent som var vårat älsklingskort i en ram och så fick jag ett presentkort, med medelandet - Om du saknar mig för mycket.... kom hem!!! Det var ett presentkort på Ryan Air. Så hima söt present. Blev jätte glad!
Sen slagga Rebeccan över och vi åkte på morgonen in till stan för jag skulle iväg på halkan. Det var galet kul att köra halkbanan, ny hoppy kanske! Nu ska jag sova så jag är utvilad imorgon, för då är det midsommar, och det ska firas!!! 

Glad midsommar!! / L <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0