begining my work weeks

Sitter i sängen och har sjukt ont i ryggen av flera timmars dålig ergonomi. Har köpt teoriprov så sitter flitigt med dem och över teorin. Har änn inte ett ända godkänt prov, men ska börja gå på teorilektioner också så kanske jag lär mig bättre:) Ska inte ta körkort imorgon så jag har ju en stund på mig att lära mig iaf.

Har börjat "jobbveckorna" nu. Om man nu ska kalla det jobb, när det är en kurs som jag får betalt för?! Ska bli spännande att se vad jag får lära mig och vad jag kommer tycka. Den handlar nämligen om inovation, design och teknik. De två första är jag, den tredje är minde jag. Men jag kanske har en dold talang, höhöh. Kommer bli dålig uppdatering mest troligt eftersom jag inte heller kommer att göra så mycket kul på vardagarna. 2 kvällar teorilektioner liksom. Men vad gör det! Nu ska jag slappa lite och kika fotboll.  /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0