wild spirit

Nu ska jag kasta in ett skrivfligt inlägg innan det är dags för fredags mys med Linn. Min dag var nämligen inte 100% lyckad men har i alla fall slutat bra, men till saken. Det började med att jag när jag vaknade känns mig lite extra klumpig och virrig. Tog med mig grejerna jag skulle ha till gymmet och skolan, satte mig i bilden med päronen för att åka till gymmet. Väl på gymmet träffade jag Jessica, var almänt klumpis och failad och gav Jessica komentaren "Det är verkligen inte min dag idag" och fick tillbaka "Nej det är det verkligen inte". Då var klockan sju på morgonen och jag hade hela dagen framför mig.

Inne på gymmet körde jag på, gjorde en dålig omställning i min rutin genom att börja gå 30min för att sedan springa 30min, vilket jag i efterhand ångrade för jag blev jätte trött i musklerna när jag skulle springa och tiden gick 100 gånger snabbare. Tillägger också att under springturen på bandet kom en tjej från sveriges radio västmanlan och intervjuade mig om min träning så om någon lyssnade på P4 klockan kvart över åtta så hördes kanske jag också!

Iaf så gick jag in till omklädningsrummet när jag var klar på bandet. När jag sedan duschat och ska klä på mig märker jag att jag glömt att packa med byxor. Det var det övervägande som bevisade att "det inte var min dag idag". Det var i alla fall bara att sätta på mig träningsbyxorna och gå runt i dem.

När vi väl var i skolan´hade vi ett ämne som är mitt absoluta hatämne. Företagsekonomi. Allt med ekonomi, skatter, uträckningar, intäckter, planering bla bla bla. avskyr jag! Som tur var fick vi sluta vid två, då vi egentligen skulle sluta kvart i fyra, så det var ju bra! Sen på väg till bussen märker jag också att jag har Mias bankomatkort på mig, vilket var väldigt inte bra. Nu är jag hemma och lever fortfarande! Det var iaf min dag och nu ska jag avsluta den med fika och film med Linn. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0