Make you up

Inte mycket inlägg nu inte! Mitt internet på datan fungerar inte för det första. För det andra har jag tokpluggat projektarbetet vilket har gjort att tankarna inte har varit på något annat än det. Jag kan ju dela med mig av att projektbloggen som jag och Jenny gjort nu är klar. Inlämningsdagen var idag så det som finns på bloggen är det vi hann med. Om jag har något relevant att dela med mig av på den bloggen i efterhand så är det möjligt att jag gör det men utan press. Här är adressen: http://makeyouup.webblogg.se . Ha inga förväntningar för jag kan säga att resultatet inte uppnår de förväntningar och mål vi hade när vi började. Kanske kan vi bidra med någon ny kunskap för den som läser! /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0