Jag tappa alla mina tänder inatt

Ska gå och lägga mig nu så sitter i sängen, vilket påminner mig om vad jag drömde i natt. Jag drömde att jag tappade alla mina tänder i munnen samtidigt, att dem bara lossnade och forsade ur munnen på mig. Jätte vidrigt var det! Har aldrig drömt nå liknande förut men just i natt gjorde jag de. Eftersom jag tyckte det var så märkligt så gick jag in på sidor där man kan se vad drömmar betyder, vilket man kan välja själv om man tror på eller inte, men det konstiga var att det stämde så bra på varför jag drömde det just inatt. Jag säger bara ansökan till college som jag skickade in igår och man kommer förstå!

(jag vet att bilderna är snea men skriver från iPoden så man får helt enkelt vrida på huvudet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0