det är dunkla rum

Idag började jag dagen med världens häligaste grej för tillfället. Åkte in till gymmet med Jessica och tränade en timme innan vi började skolan, som öven ligger 50 meter ifrån gymmet. Lyx! Väldigt skönt var det och det känns som det kommer bli en upprepad trend. Bara att få ur sig alla negativa tankar och bli påminnd om allt positivt när man tränar gör ju hela dagen bättre.

Föresten hade vi första lektionen i bild och form idag. Jag viste inte ens att vi skulle ha det så jag blev possitivt överaskad. Lektionen började dock med att vi fick rita bollar och fyrkanter, vilket inte är så underhållande... Som läxa ska vi rita olika ansiktsformer och sen rita smink och hår som passar till. 3 stycken ska vi göra vilket känns som att det kommer ta väldigt mycket av min tid om det ska bli bra. Samtidigt känns det ju bra att slippa ha dåligt samvete för att jag sitter och ritar å har de bra när jag har massa plugg att göra, men nu måste jag ju göra det så då känns det ju väldigt väldigt bra! Bristen på makeuplektioner i skolan får gå ut över pappret med penna och pensel i stället för sminkborstarna. Det gör mig nada!

Nu tar jag på mig vinterkläderna och åker till stan med Ina för att kolla lite hockey. Kännde att det kunda vara lite kul med något vi inte brukar göra, specielt eftersom det är en vardag och då sitter jag i vanliga fall och pluggar... Hoppas alla kära njuter av att skolan börjat... och vi i 3an att detta är sista terminen! /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0