Wonder world

Äntligen en frukost för två. Har längtat efter att få äta den med någon!

 

Inveg Rebeccas första Starbucks jul smaksatt latte denna helg!

 

 

Självklart introducerade jag henne för min andra kärlek, snog!

Råkade gå förbi något som sålde en fantastisk brudklänning.

 

Pubmat <3

de


Dricka vin i muggar!!

Sen bar det ut och dansa

Drinks!

Bakis frukost på pubben, english breakfast <3

Efterrätt i form av snog!

Fina Harrods!

I winter wonderland! Kön till karusell

Söt bild...

Mina första belgiska våfflor ever!

Morgon mys till julkalendern

 

Hade så underbar helg så det finns itne, känns helt overkligt! Min underbara Rebecca <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0