Love in town

Igår kom min efterlängtade bästa Rebecca till mig. Som jag har längtat och som jag har saknat henne!! 1,5 timme fick jag vänta på tågstationen på grund av en jätte seg utcheckning på flygplatsen.

När hon väl kom dog jag av gladhet och kunde inte vänta tills jag fick krama henne. Sen åkte vi hem till mig och lämna grejerna och bytte om. När vi väl var klara och skulle gå till puben och käka, så var köket stängt. Det var det även på alla andra pubar så det blev en donken på bussen till stan. Väl i stan gick vi till en bar i Soho och tog några drinkar, sen åkte vi hem igen och sparade oss till ikväll då vi troligen går ut! Idag väntas en sysselsatt dag. /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0