Some new details


Tavlorna fick pryda mitt rum för oväxlingens skull. Nästa gång jag målar kommer dem troligen bytas ut. Har också lagat ett renhon som jag hittade när jag var i Sharek och vandrade sensommaren 2008. Tanken var att den skulle lagas direkt, och så har det inte blivit av och jag har glömt bort det, men när jag var i Norrland såg jag massa renhorn och var jätta sugen på att köpa ett, tills jag kom på att jag hade ett som låg och skräpade. Så jag har lagat det och satt upp det som smyckes hållare. Tyckte det blev lite coolt och det passade in med min drömfångare på andra sidan väggen också. Är egentligen jättesugen på att göra om lite i rummet, byta plats på saker, köpa nya inredningsgrejer, men eftersom jag åker snart så känns det lite onödigt ändå. Dock känns det lite bättre nu med de nya tillskotten.
 
Har btw börjar kolla på en ny serie med Rachel Bilson, Hart of Dixie heter den, och den är väldigt rolig och bra, typ kärlekskomedi! Med det sakt ska jag alltså fortsätta kvällen med att kolla lite fler avsnitt, sen förhoppningsvis kunna sova utan att springa upp 6 gånger inatt. Har nämligen fått två REJÄLA bromsbett på ena foten så den är helt jumbosvullen och det kliar, svider, sticks, gör ont osv. Så jag måste sjölja den i iskallt vatten för att det ska sluta en stunt, sen tar det typ en och en halv timme innan jag vaknar igen av att den är kokhet och kliar. Så sömnen äger ju inte just nu. Men men.. / 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0