sista skolfotot åt skogen

Jag missade sista årets skolfoto!!!!!!!!!!!!!! Hur osmidig får man vara????? För det första viste jag inte att det var skolfoto idag, vilket hade varit kanske bra för då skulle jag kanske inte ha samma kläd ångest. Men inte bara det, jag vaknade imorse, kännde mig ovanligt utvilad, kollade på klockan, 08.35. Jag börjar 08.45. Jag har 45 minuters bussresa till skolan. När jag sedan smsar Jessica i klassen och säger att jag är sen, säger hon att vi har skol foto kvart över 9. Fans inte en chans på världskartan att jag skulle hinna. Sista skolfotot liksom, det är ju det viktigaste.... Kom dit och tog mig i alla fall ett ensam kort så mamma hade det sista skolfotot att sätta upp på väggen. Vi har nämligen en vägg i mamma och pappas sovrum med skolfoton från första till sista året på mig och mina syskon. Jag räddade i alla fall det fallet åt mamma! Hela dagen var förstörd efter att jag inte kunnat vara med på sista kortet med tjojorna, så nu ska jag träna av mig lite. /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0