på kokos topp


(Folk klagar ofta på folk som bloggar om vad man äter. Men föritusan, äta bör man annars dör man, så man får ju göra något intressant av det och dela med sig lite eftersom det trotts allt är en stor del av vardagen!)

Jag gjorde mina första hemmagjorda köttbullar idag! Jag har lagat mycket mat "med åren". Höhö för det är så många år... Men jag har inte gjort egensmaksatta hemmagjorda köttbullar. Nu har jag det och jag måste säga att jag lyckades väldigt bra, de var supergoda!! Kryddstarka och salta, som dem ska helt enkelt, enligt min åsikt.
Prövade också att göra kokostoppar utan socker, med bara mörk choklar. Jag tycker de var jätte goda för att vara utan socker. Mamma och pappa däremot är kräsna på godsker som inte smakar sött, så det var ingen "topp" för dem, men helt klart en "topp" tio för mig.

Jag har ungefär vart på pw med Linn idag, gjort matlistan, och även lyckats gjort engelska läxan. Vi ska brata om en låt som är en av favoritlåtarna. Jag hade extremt svårt att välja en, men tillslut bestämde jag mig för låten If it makes you happy med Cheryl Crow. Får hålla lillfingararna för att det ska gå bra! Imorgon är det råbyskola som gäller. Hoppas på god mat efter att vi fått nya mattanter. Whoho, praktiska levererar! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0