kvällsmaten av moi!


Kvällens mat lagad av moi! - Tacoköttfärs fyllda zuccini med parmesanost och vitlökssås. MUMMMAA!!

Klockan är just nu 22.16, en fredag. Jag är just nu stressad över att komma i säng för att få sova ordentligt, men va i tusan det är ju helg, då brukar man i vanliga fall vara uppe längre, käka lite godis till en film m.m. Av någon andledning håller sig vardagens rutiner kvar i kroppen även under helgen. För att inte tala om att jag vaknar tidigt också fast jag inte ställer klockan. Helgen blir liksom inte riktigt helgig när det blir så, så måste ändra på det känner jag innan det blir vardag 7 dagar i veckan för mig.

Dagen blev en snabb vändning till Stockholm pågrund av att jag åkte dit sent pga mötet och hem tidigt pga att det är fredag. Fredagar får man sluta tidigare, även på praktiken i Stockholm!
Imorgon är det fotbollsmatch som gäller och sen åker vi till faster och firar mina finaste farmor som fyller 80 barre men är pigg och glad som en 15 åring med 65 års erfarenhet.
- Nu, sleep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0